Jag har tappat det......

...idag känns allt crap crap crap. Har fått veta att ett jobb jag väldigt gärna ville ha, fick gå på intervju för gick till en annan sökande....och jag har fått en massa dålig kritik på min uppsats som inte uppdagats förens nu - mina handledare har inte alls samma uppfattning som examinatorn och det är examinatorns ord som gäller så klart. Hur kan det bli så fel?! Jag är så sur på skolan som inte har några riktiga riktlinjer. Hur ska jag kunna veta när mina handledare säger "bra" att det inte alls är "bra"?

Fan också, jag var på gång så himla mycket med en massa enegri och drömmar om framtiden. Nu känns det där hålet så nära igen och jag är skiträdd för att ramla ner. Orkar inte leva i mörker igen och känna mig svag. Jag hoppas att detta nederlag går över tills imorn och till slutet av veckan...jag behöver lite styrka över till midsommar som är min hathelg av alla storhelger.

Idag kan jag inte vara någon pepp till Dig, jag har fullt upp att hålla mig själv från kanten till det mörka hålet som har en otrolig dragningskraft ibland...måste bara stå emot det! Känner mig totalt värdelös och misslyckad idag.  Men jag ska banne mig komma tillbaka :o)

Hoppas du har fått en bättre start på veckan.
Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0