Sen i starten

Ja jäklar! Nu har tiden sprungit ifrån mig igen. Ledsen att jag inte uppdaterat på veckor, snart månader. Det har inte hänt något banbrytande, men jag har haft mycket att göra. Flytt och ny kurs i skolan och så lite start av uppsatsarbetet för min magisteruppsats som ska skrivas senare i vår, plus lite begränsat Internet under flyttperioden. Jag har haft häcken full med andra ord!

Har du något särskilt du vill läsa mer om? Något mer specifikt inom självkänsla/relationer/tjejer-kan osv??
Tipsa gärna för jag känner att idétorkan hänger i lite....

Hoppas du haft en bra dag och en bra vecka utan för mycket stress och negativ energi!

Stora kramar,
Åsa

Kommentarer
Postat av: Linn's beautybox - skönhet, fashion, glamour, inspiration

detr översta inlägget går inet att kommentera. men jag har varit på en föreläsning om en tjej som jobbar på kvinnojouren. fantastiska guldsjälar finns det. och riktiga svin finns det också, tyvärr. bara att se till att man själv - eller någon i ens närhet - inte hamnar ihop med en sådan.! kram

2010-06-15 @ 21:48:33
URL: http://beautyboxen.blogg.se/
Postat av: Åsa

De har haft lite tekniska problem på blogg.se, men det går lika bra att kommentera här :o)



2010-06-16 @ 08:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0