Sista dagen på helgen, men första advent..



Första advent, kännsför mig ljusår bort...men det är visst idag :o) Har inte hunnit plocka fram någoting av adventsljusstakar och stjärnor än...får se ikväll om nånting kommer upp. Förra året var jag i fas, men i år vet jag inte vad som hänt?? Det är ju 7 grader varmt ute och solen skiner (idag iaf), sen har jag så mycket planerat innan jul så det känns som att det är en massa tid kvar. Försvarsmekanism, för att jag inte ska bli stressad kanske :o)

Idag skriver vi kontraktet på vårt nya manison! 140kvm sekelskifteslägenhet here we come! ;o)
Sen ska jag kolla in en kompis alster på en designmarknad i stan...det blir najs. Så var det den där presentationen jag har imorn också...den ska ju förberedas med...men det får bli lite senare.

Ha en skön söndag o första advent!

Kram Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0