Nytt projekt på gång!!



När det är höst, mörkt och kallt så gäller det ju att fylla sin tid med roliga saker så att det snart blir ljust, varmt och somrigt igen. Just nu har jag kommit på ett riktigt roligt projekt som jag ska jobba med i cirka ett halvår framåt (och förhoppningsvis får någon slags fortsättning på efter skolan slutat). Det inkluderar bland annat en tid i New York och bara det säger väl allt om att det här kommer att bli ett härligt projekt?!

Jag är så glad att jag hittat tillbaka till mitt riktiga jag efter år av famlande i någon slags dimma, I'm back big time!! Idag gjorde jag mitt sista besök hos min kurator som jag gått och pratat med sedan i februari och det har verkligen gjort underverk. Jag rekommenderar alla som fastnat nånstanns mitt i livet att prata med någon som kan det där, det är det bästa beslut jag tagit i mitt liv.

Nu måste jag tillbaka till pluggandet, har en del att skriva idag...var bara tvungen att dela med mig lite av min energi och lyckorus!

Hoppas du har en fin dag!

Kram Åsa

Kommentarer
Postat av: Bloggystyle, Erika

Härligt inlägg!

http://loweo.blogg.se/

2009-11-19 @ 23:02:04
URL: http://bloggystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0