No sunny Sunday...

....regnet är tillbaka, så grå och tung himlen är! Och bilen är paj...måste lämna in den imorgon till verkstaden. Men jag har två mysiga filmer som ligger o väntar och efter mitt sista plugg-ryck ikväll blir det film och choklad i soffan! Igår kväll blev det film med snacks (i mängder) med några tjejkompisar...och om 2 veckor åker vi till Sthlm över helgen, najs!!

En annan rolig sak som hänt är att jag och min sambo ska flytta till en större lägenhet. Det är i ett sekelskifteshus, 140kvm (!!!), balkong i söderläge, kakelugnar, parkettgolv och flera meter i takhöjd. Vi fick veta igår att vi får den och det blir fantastiskt med så mycket yta! En våning lika stor som ett mindre hus :o) 1 februari går flyttlasset och jag längtar redan. Men nu ska jag plugga medan han klär om en fåtölj som vi hittade på loppis igår...åh..jag ska få inreda mitt egna bibliotek/läsrum...och det kommer att stavas M Y S!! ;o)

Ha en skön söndagkväll och avslut på helgen....

Kram Åsa

Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Halloj :)



Jora det är bara bra med mig tack. Hoppas jag inte håller på att bli förkyld bara ;)



Hoppas du får en bra måndag!



Kramis :)

2009-11-23 @ 09:14:51
URL: http://hellonicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0