En ny vän på nätet...


....nej, det handlar inte om nätdejting ;o) men tanken när jag startade denna blogg var att den skulle får verka som ett bollplank, informationskälla och en axel att vila mot för de tjejer och unga kvinnor som mår dåligt över sin livssituation av olika anledningar. Det är ganska jobbigt rent mentalt att upprätthålla detta, vilket är anledningen till att jag ibland lättar upp med "vardags"-inlägg från min egna verklighet. Men jag vill så klart att ni fortsätter använda denna blogg till det den är ämnad för och hör av er till mig om ni känner för det, antingen i en kommentar eller på mailen ([email protected]). Jag lyssnar och hjälper så gott jag kan, har kontakt med tjejjour då och då och rådfrågar dem vid specifika fall/frågor.

Jo, så nu till det jag vill berätta om idag!

Jag ramlade in på denna sida imorse: http://www.tuvaforum.se
Här finns en massa info, ett forum där man själv kan berätta, ställa frågor, diskutera och hjälpa andra. Ventilera helt enkelt. Tycker det verkar vara en jättebra plats på nätet, en plats full av vänner som förstår och vill hjälpa. Här finns även instruktioner för om du vill dölja ditt besök på sidan för andra som använder samma dator, som en säkerhetsåtgärd för dig som t.ex. är utsatt för våld i hemmet.

 

Ta hand om dig och ha en bra måndag!

Kram Åsa


Kommentarer
Postat av: TILDA - THE FASHION

mm :)

2009-11-23 @ 17:33:20
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/
Postat av: TILDA - THE FASHION

aw,tack för din söta kommentar.

du verkar ur gullig.

om du har tid och snacka hade det varit skönt!

take care!

2009-11-23 @ 19:52:37
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/
Postat av: Åsa

Det gör jag så gärna :o) Men det blir väl mailvis då kanske? Eller om du vill adda mig på msn eller Skype. Skicka ett mail till [email protected] så kan vi lös det ;o)

2009-11-23 @ 20:30:31
URL: http://ordmedmening.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0