Den blöta trenden fortsätter....


....regnet verkar inte ha någon hejd! Så sitter jag i en av Sveriges regnigaste städer också...tur att jag inte bor här på heltid, då hade jag nog drunknat. Veckan är fullspäckad, två individuella inlämningsuppgifter av kreativ karaktär i skolan, på fredag kommer London College of Fashion och ska ha vår klass...tyvärr kan jag bara vara med till lunch, sen bär det av till Sthlm men några tjejkompisar. Ska bli riktigt skoj, synd bara att jag inte har några pengar som student, alltså blir det ingen shopping för mig! Men att spendera helgen i fina vänners sällskap ska väl väga upp shoppingförbudet? :o)

Jag ska hitta på ett sätt att marknadsföra min utbildning till blivande studenter och jag ska skriva en rapport om modefotogareferna Mert & Marcus. Intressant! Måste nog sätta igång nu....

(http://fashionindie.com/wp-content/uploads/2009/06/1_mert-alas-amp-marcus-piggott.jpg)

Hoppas du har en bra måndag!

 

Kram Åsa

 

p.s Ludvika-tjejer...glöm inte bort Tjejjourens info-möte på Lorensberga Bibliotek d.s

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0