Dagar i skolan...

...är lika med dagar med dålig uppdatering på bloggen! Jag studerar i en annan stad än där jag egentligen bor, så när jag sover i över i rummet jag hyr ett par nätter/vecka har jag mobilt bredband och det strular lite ibland med att lägga upp inlägg...därför blir det lite tomt här då och då. Nu sitter jag i skolan, har lunch men börjar om 15min igen så detta blir lite kvickt.

Förhopningsvis kommer jag att kunna lägga upp lite info för tjejer som bor i Ludvika, tjejjouren där är verkligen aktiv och nu på måndag har de ett litet möte....mer om det senare!

Förhoppningsvis kommer min nya header upp i kväll eller imorgon...då blir bloggen lite snajsigare :o)

Hoppas ni har en bra dag!
Hörs sen...

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0