Ny blogg, ny mening

Efter några månaders försök inom modebloggning kände jag att det fanns något annat jag ville skriva om. Något som inte alls har med mode att göra. Min modeblogg får finnas kvar och uppdateras då och då, det finns ett visst nöje i det! Men den här bloggen ska fyllas av ord med mening. Jag vill upplysa och stärka mina läsare, jag vill och diskutera och göra skillnad. Jag kommer att rikta in mig på samhällsfrågor, särskilt sådana som berör unga kvinnor och tjejer i tonåren men säkerligen blir det även en del allmäna frågor. Det finns så mycket viktigt att skriva om, så det är bäst att sätta igång!

Välkommen hit, jag hoppas vi hörs snart!

Kram Åsa

Kommentarer
Postat av: Anonym

mycket mycket bra tanke.. jag kommer att läsa och försöka ta till mig alla ord

2009-07-01 @ 23:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0