Snö, vadan detta...

...ja just det ja, det är ju december, inte maj! Kom hem i natt kl 02.30 ...zz...lite seg idag och ögonen är trötta efter den torra luften på flyget (linsbärare). Idag har jag försökt komma ikapp lite i skolan o slängt i en maskin tvätt, för imorn bär det av till Borås och resten i veckan spenderas i skolan där....SEN tar jag jul!! Längtar...har ju fått vila upp mig lite nu, men känner mig lite stressad över den här veckan...men snart så är den ju över ;o) Bara 4 dagar kvar typ... Sen är jag "ledig" till 11 januari, har två arbeten som ska in efter jul så lite pyssel finns ju att göra...men jag får vara hemma! Så ska vi väl börja packa så smått också...och jag behöver ett extrajobb NU, för jag behöver pengar :o) till flytten o till NY-resan i maj...my goodness...En sak i taget!

Här får ni lite bilder från härliga Malta:


Valetta


Utsikt från balkongen på hotellet


Maltas norra udde


Kram på er!

Å

Kommentarer
Postat av: simone

vilka härliga bilder!:)

2009-12-15 @ 14:14:56
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0