Musikhjälpen 2009 i P3


För en god sak! Lyssna på Musikhjälpen i P3 och önska en låt eller två, nu kan du bidra i kampen mot malaria.
Var 30:e sekund dör ett barn i malaria, 5kr räcker till medicin & behandling till ett barn.

Ta en titt på hemsidan på Musikhjälpen.se och slå på radion genast!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har jag varit i skolan o lyssnat på två föreläsningar, en om web och en om grafisk design. Vi jobbar med att ta fram ett modemagasin som examination på en kurs, där ska vi även ha en webbsida och jag och en annan tjej i gruppen blev ansvariga för webb-biten...så det är väl bara att hugga i. Vi ska inte programera, utan "bara" ta fram layouten och själva planeringen av funktioner osv...intressant!

Nu blir det makaroner och köttbullar! Eller säger du köttbullar och makaroner??

Hoppas du haft en bra dag! Om inte kan du alltid skriva av dig här på min blogg, eller skicka ett mail till [email protected] så svarar jag senast imorgon.

Kram Åsa

Kommentarer
Postat av: Simone

sV: Heej tjejen! Jag är inte sntälld, driver eget :)



Härligt att få lämna väggarna lite för en resa alltså, det behövs verkligen! :D

2009-12-16 @ 15:02:06
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0