London college of fashion

Idag är en dag full med småfixargrejer...har städat till lägenheten lite nu på morgonen för imorn kommer en potentiell hyresgäst som vill ta över den efter oss...hoppas h*n vill ha den och flytta in redan i februari...då slipper vi dubbel hyra!

I övrigt måste jag packa klart för Sthlm och för min lilla övernattning i Borås ikväll. I eftermiddag ska jag få lite feedback på de senaste kurserna vi läst + min idé till magisteruppsatsen i vår! Ska bli riktigt skoj...och ikväll ska jag äta middag med en kompis från längesen som råkar komma till Borås just ikväll. Imorn kommer Frances Corner från London College of Fashion och ska ha workshop med vår klass....spännande :o) tyvärr hinner jag inte vara med hela dagen eftersom jag ska iväg på annat skoj - Sthlm!!



Jag kommer inte uppdatera bloggen i helgen...så hör ni inget mer i kväll så kommer jag tillbaka på måndag eller söndagkväll :o)


Kram på er och ha en fin helg!

//Å

Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

håller tummarna för att han är intresserad =)

2009-12-03 @ 10:12:41
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Maria

den ar pa tre ar. jag har varit kar i italien i flera ar hihi, tyckte milano var en bra stad att plugga mode i

2009-12-03 @ 12:29:07
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0