Going away....


Nu är jag så trött varje morgon, trodde någon gång i mitten av november att jag skulle klara mig från den här dödliga tröttheten i vinter för jag hade fått för mig att den borde kommit där i november. Men nu har den slagit till och det är ju som att kliva upp mitt i natten fast klockan ändå är 7.00. Om en vecka hoppas jag få lite bot på det här, då sticker vi till Malta på långweekend. Ska bli skönt! Har liiite penga-ångest, men resan dit var billig och pga lågsäsong var hotellet också väldigt billigt....men det kostar alltid att resa! Ska försöka koppla bort det med mitt mantra " Jag släpper all negativitet som stannat kvar i min kropp & själ" och hoppas på att det biter även på denna olustkänsla...pengar, pengar, pengar....tröttsamt att våra liv ska styras av pengar!!

Jaja...en liten bild som påminnelse om att om den vecka får jag förhoppningsvis lite mer dagsljus än vad Sverige har att erbjuda så här års.

 

Ha en bra onsdag!

Kram Åsa


Kommentarer
Postat av: simone

sv: På dagarna designar jag webbsidor :) vad gör du själv?



Malta låter häärligt :D

2009-12-02 @ 14:36:20
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0