För ganska precis...

...en vecka sedan klev vi på planet till Malta. Det känns redan som evigheter sen! Konstigt det där med tiden, hur man uppfattar den. När jag är på semester och allra helst utomlands tappar jag helt veckordagarna, ingen känsla för vilken dag det är över huvudtaget...rätt skönt..men lite dåligt på söndagar då det mesta nere i Europa har stängt på söndagar :o)

Nu har jag kört i 1,5 tim i mörker o snömodd så jag är lite dingo...tar sån himla koncentration & energi o köra i mörker och sen halka o snö på det..ingen hit! Ikväll visas The September Issue på min skola, men jag ville inte köra hem kl 22.00 ikväll...får försöka få tag på den på annat håll, för de visade den ine på bio här i lilla staden jag bor i :o) inte ens nya Coco Chanel-filmen med Audrey Tatou visade dem här, så fruktansvärt dåligt!! Dock hade de ca 5 barnfilmer som gick på bio under samma period som ovan filmer var aktuella...prioriteringar?!?!

Nu måste jag ställa mig i köket och sno ihop nånting, men vill egentligen bara äta chips o dip till middag :o)

Hoppas du haft en bra onsdag!
Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0