En papaya coconut....

...och en plats i solen! Det är vad jag vill ha nu :o) och på onsdag bär det av till Malta och som det ser ut nu är det 17-20 grader och solen verkar titta fram en hel del, so I hope!

Helgen i Stockholm var mycket trevlig. Vi var sex tjejer som kumperade hos Cissi som flyttade till Sthlm för ett par år sedan. Hela vardagsrummet blev ett enda stort sovrum, två i soffan, två på jätteluftmadrass och en på miniluftmadrass. På fredag kväll blev det sen middag på Fridays, världens mumsigaste hamburgare! Lördagen ägnades åt shopping, eller de anra shoppade och jag gjorde så gott jag kunde för att håll ai kulorna...tråkigt! På kvällen lagade vi middag tillsammans och framåt natten stack vi ner på stan. Men vad är det med Sthlm? Jag har aldrig någonsin haft en rolig utekväll i Sthlm, det finns ju inte ett vettigt ställe att gå till! En fjantig barntender på fjärde stället vi hamnade på, Storstad, fick oss att lämna redan kl. 02.00 och sen gav vi upp oc åkte hem. Ja jäklar, man ska aldrig vänta sig en riktig partykväll i Sthlm, så...Köpenhamn nästa?? Eller för all del Göteborg, ett hundratal gånger bättre.... :o)

Nu hemma igen, har fixat ihop min inlämningsuppgift och ska skicka den med vanlig snigelpost (?!?!) till Danmark, så får Mr. Gucci kolla på den...har han ingen egen skrivare månne??

Eftermiddagen får gå åt till att leta bredband/telefon-lösning till vår nya lägenhet...och så lite inköp till resan då förstås...

Hoppas du fått en bra start på veckan!

Kram Åsa

Kommentarer
Postat av: simone

sv: tror du inte? :/ Är du inte ledig någon kväll eller helg? :O

2009-12-08 @ 13:46:08
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0