Det blev ett...


...litet inlägg till idag, om jag lyckas ladda upp det här med mitt mobila bredband som inte alltid gillar att ladda upp inlägg på bloggen :o)

Nu har jag varit på mitt feedback-samtal med Mr. Gucci, det gick bra! Han hade bara bra saker att säga, jag blev verkligen förvånad, men glad så klart. Jag är inte den som hörs mest i klassrummet, men han har ändå sett mig. En av de få som jag känt verkligen ser vad jag går för även om jag själv inte alltid lyckas framhäva det. Det är gött det :o) likadant var det med fd IKEA Sverige VD:n som vi hade i en kurs, det finns folk som förstår mig, jag är inget ufo (!!) eller så har jag åtminstone hittat ufon som jag själv haha...dock köpte Mr. Gucci inte min uppsatsidé helt, han ser hellre att jag söker upp ett företag och löser något åt dem så att jag kan få jobb där efter skolan...vi får väl se...jag vill verkligen genomföra min idé och jag tror det kommer bli det ändå...men samtidigt behöver jag ju ett jobb, så jag funderar på en kombination. Hur skulle jag kunna kombinera de två...hm...får ta lite tankekraft till det. 

Nu har jag lite och läsa innan min "dejt" med Anna ikväll..får se när hon kommer fram, för hon var redan rätt bra försenad..

Ha en skön kväll!

Kram Åsa

Kommentarer
Postat av: simone

sV: det låter som helt fantastiska drömmar, eller ska vi kanske kalla det mål? Jag föredrar mål framför drömmar :)

2009-12-03 @ 19:27:49
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0